Üniversiteyi pm attım.İngilizce konusuna da değineyim.
İngilizce bölüm okursan ve ingilizcen gerçekten çok iyi değilse dersleri geçmekte sıkıntı yaşamazsın fakat öğrendiğin bilgileri de tam anlamıyla özümsemiş olamazsın.İngilizce sektör için gerekli mi , evet ingilizce şart.Türkçe bölüm okuyup tüm bilgileri iyice özümseyip daha sonra yurtdışında yada kendi imkanlarınla ingilizceni geliştirebilirsin.
Yada ingilizcen iyi ise direkt ingilizce bölüm okuyarak türkçe bölüm okuyan arkadaşlardan bir adım öne geçebilirsin.Tercih senin.