• 30-06-2014, 17:46:05
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle birşey var artık ipinden kurtulan avukat olmuş durumda, yani mesela ui veya işletmede mezun olduktan sonra nerden mezun oldugunda galatasaray demekde ayrı birşey o yüzden hala kararsızım
    Avukat olarak görev yapmak istiyorsanız çevreniz biraz geniş olmalı veya 3-4 sene savcılık-hakimlik yapıp çevre yaptıktan sonra avukatlığa devam etmeniz. Karar sizin tabi ki iyi düşünmelisiniz.
  • 30-06-2014, 22:09:23
    Tercih yapacak olanlar için güzel bir site: https://rehberlik.osym.gov.tr
  • 30-06-2014, 22:46:23
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    y-tm2 3400 küsür sizce ankara hukuk mu yoksa galatasaray ui veya zor ama isletme ?
    Ankara hukukta okuyorum, sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin. Benim de 1000 civarı bir derecem vardı Boğaziçi işletmenin üzerine tercih ettim.
  • 30-06-2014, 22:49:33
    Valla buyuk risk mükemmel bir sıralama tebrik ediyorum.Ne guzel bi forum bi yan da gs okuyan bi yanda ankara okuyan
  • 30-06-2014, 22:56:51
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla buyuk risk mükemmel bir sıralama tebrik ediyorum.Ne guzel bi forum bi yan da gs okuyan bi yanda ankara okuyan

    hukuk okumak istiyorsan ankara hukuk'u tavsiye ederim boğaziçi iktisat'ta okuyan birisi olarak. uluslararası okumak istiyorsan ve fransızca'ya ilgi duyuyorsan galatasaray'ı da öneririm. burada mühim olan senin ilginin nasıl şekillendiği

    kolay gelsin.
  • 30-06-2014, 23:03:12
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hukuk okumak istiyorsan ankara hukuk'u tavsiye ederim boğaziçi iktisat'ta okuyan birisi olarak. uluslararası okumak istiyorsan ve fransızca'ya ilgi duyuyorsan galatasaray'ı da öneririm. burada mühim olan senin ilginin nasıl şekillendiği

    kolay gelsin.
    Sıkıntı şurda başlıyor senenin başından beri hukuk dedim ilk baslarda anadolu hukuk dedim sonra istanbul hukuk dedim sınavdan sonra gozum baska alanlara kaymaya basladı ve durmuyo her kafadan ayrı bi ses

    Yaşımdan dolayısı ile bana maddi getirisi en fazla olan bölümü secmek mantıklı gelıyo herkes sevdiğin meslegi yap diyo arkadas diplomatı kim sevmez avukatı kim sevmez savcıyı hakimi veya noteri kim sevmez bilemiyorum yav

    Bide dostum sen şimdi boğaziçi iktisat bitirdikten sonra kafandaki kariyer planlaması ne sekilde CEO'luk falan cok mukemmel olur
  • 30-06-2014, 23:11:15
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı şurda başlıyor senenin başından beri hukuk dedim ilk baslarda anadolu hukuk dedim sonra istanbul hukuk dedim sınavdan sonra gozum baska alanlara kaymaya basladı ve durmuyo her kafadan ayrı bi ses

    Yaşımdan dolayısı ile bana maddi getirisi en fazla olan bölümü secmek mantıklı gelıyo herkes sevdiğin meslegi yap diyo arkadas diplomatı kim sevmez avukatı kim sevmez savcıyı hakimi veya noteri kim sevmez bilemiyorum yav

    Bide dostum sen şimdi boğaziçi iktisat bitirdikten sonra kafandaki kariyer planlaması ne sekilde CEO'luk falan cok mukemmel olur

    ben bahsettiğin mesleklere ilgi duymuyorum mesela. bu konuda vaktin kısıtla ama yapacağın en doğru şey bir avukatla git konuş. ankara hukuk'tan sonra birisini bul konuş.

    ankara hukuk okumak kolay değil, final dönemi yoğun çalışma istiyor. sen yalnızca maddi olarak bakıyorsan üniversiteye zaten bi kredi çek aç cafe işlet üniversite okumak yerine. sağlayacağı mesleğe değil seni ne kadar yetişrdiğine, ilgin doğrultusunda bilgi birikimine ne yönde katkı sağladığına bakman gerekir.
  • 30-06-2014, 23:26:54
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bahsettiğin mesleklere ilgi duymuyorum mesela. bu konuda vaktin kısıtla ama yapacağın en doğru şey bir avukatla git konuş. ankara hukuk'tan sonra birisini bul konuş.

    ankara hukuk okumak kolay değil, final dönemi yoğun çalışma istiyor. sen yalnızca maddi olarak bakıyorsan üniversiteye zaten bi kredi çek aç cafe işlet üniversite okumak yerine. sağlayacağı mesleğe değil seni ne kadar yetişrdiğine, ilgin doğrultusunda bilgi birikimine ne yönde katkı sağladığına bakman gerekir.
    valla yakın bi zamanda bilecik'e gidecem orada kaymakam tanıdık en basta o ve 2-3 savcı ile konuşcam artık sonra yavas yavas kararımı veririm.