Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı şurda başlıyor senenin başından beri hukuk dedim ilk baslarda anadolu hukuk dedim sonra istanbul hukuk dedim sınavdan sonra gozum baska alanlara kaymaya basladı ve durmuyo her kafadan ayrı bi ses

Yaşımdan dolayısı ile bana maddi getirisi en fazla olan bölümü secmek mantıklı gelıyo herkes sevdiğin meslegi yap diyo arkadas diplomatı kim sevmez avukatı kim sevmez savcıyı hakimi veya noteri kim sevmez bilemiyorum yav

Bide dostum sen şimdi boğaziçi iktisat bitirdikten sonra kafandaki kariyer planlaması ne sekilde CEO'luk falan cok mukemmel olur

ben bahsettiğin mesleklere ilgi duymuyorum mesela. bu konuda vaktin kısıtla ama yapacağın en doğru şey bir avukatla git konuş. ankara hukuk'tan sonra birisini bul konuş.

ankara hukuk okumak kolay değil, final dönemi yoğun çalışma istiyor. sen yalnızca maddi olarak bakıyorsan üniversiteye zaten bi kredi çek aç cafe işlet üniversite okumak yerine. sağlayacağı mesleğe değil seni ne kadar yetişrdiğine, ilgin doğrultusunda bilgi birikimine ne yönde katkı sağladığına bakman gerekir.