hukuk okumak istiyorsan ankara hukuk'u tavsiye ederim boğaziçi iktisat'ta okuyan birisi olarak. uluslararası okumak istiyorsan ve fransızca'ya ilgi duyuyorsan galatasaray'ı da öneririm. burada mühim olan senin ilginin nasıl şekillendiği
kolay gelsin.
Sıkıntı şurda başlıyor senenin başından beri hukuk dedim ilk baslarda anadolu hukuk dedim sonra istanbul hukuk dedim sınavdan sonra gozum baska alanlara kaymaya basladı ve durmuyo her kafadan ayrı bi ses
Yaşımdan dolayısı ile bana maddi getirisi en fazla olan bölümü secmek mantıklı gelıyo herkes sevdiğin meslegi yap diyo arkadas diplomatı kim sevmez avukatı kim sevmez savcıyı hakimi veya noteri kim sevmez bilemiyorum yav
Bide dostum sen şimdi boğaziçi iktisat bitirdikten sonra kafandaki kariyer planlaması ne sekilde CEO'luk falan

cok mukemmel olur