ben bahsettiğin mesleklere ilgi duymuyorum mesela. bu konuda vaktin kısıtla ama yapacağın en doğru şey bir avukatla git konuş. ankara hukuk'tan sonra birisini bul konuş.
ankara hukuk okumak kolay değil, final dönemi yoğun çalışma istiyor. sen yalnızca maddi olarak bakıyorsan üniversiteye zaten bi kredi çek aç cafe işlet üniversite okumak yerine. sağlayacağı mesleğe değil seni ne kadar yetişrdiğine, ilgin doğrultusunda bilgi birikimine ne yönde katkı sağladığına bakman gerekir.
valla yakın bi zamanda bilecik'e gidecem orada kaymakam tanıdık en basta o ve 2-3 savcı ile konuşcam artık sonra yavas yavas kararımı veririm.