• 29-06-2014, 23:03:48
    zonguldakda makina müh. okuyan varmı aramızda ? yada makina mühendisliği okuyan arkadaş ? birkaç şey sorucam
  • 29-06-2014, 23:41:05
    hayırlı olsun herkese..
  • 29-06-2014, 23:45:12
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben geçen sene meslek lisesi ağ işletmenliği bölümünden mezun oldum bu sene 2 senelik üniversite tutarmı

    orta öğretim başarı puanım 340,95000
    2 yıllık (sınavsız ) tercihlerde öncelikler şu şekilde:

    Okul Türü : Anadolu Teknik >Teknik Lise>End. Meslek Lisesi>meslek lisesi diye sonra ise

    Mezuniyet yılı öncelik 2014 mezunları sonrada 2013 , 2012 diye gider.

    Ege dokuz eylül yapıştır tercihlerde
  • 30-06-2014, 03:45:20
    Sakarya ya sadece Ankara-İstanbul arası geçerken otoban için uğrayın, başka işiniz olmasın 7 sene kaldım Sakarya-Serdivan da. Kiralar pahalı, eğlence kültürü yok, alkollü mekan zaten %1 , kampüs konum olarak iyi ama sürekli yağmur yağar aktivite yapılmaz, okulda fakülteler arası iletişim kurmak çok zordur öğrenci etkinlikleri hep göstermeliktir, bahar şenlikleri önümüzdeki yıldan itibaren olmayacak (olursa da sadece 1 gün olacak), halkı zaten anlaşılmaz , her yer şahinci ve hondacı dolu ( gürültü yapan ama gitmeyen arabalara hazırlıklı olun ) , ulaşım hala büyük çoğunlukla magirus eski minibüslerle yapılıyor ( belediye otobüsleri var ama çok dolu oluyor ) , şehir merkezine yakın sadece 1-2 tane büyük avm var, part-time iş olanakları azdır.

    İyi yanları yok mu elbette var ; yeşil bir şehirdir, gürültü patırtı pek olmaz, yürüyerek çoğu yere gidilebilir, okulda pek kimse kimseye karışmaz, şehir merkezinde her damağa hitap eden yemek bulunabilir, istanbul a yakındır.

    Ancak eksileri yanında artıları biraz sönük kalır
  • 30-06-2014, 04:06:22
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakarya ya sadece Ankara-İstanbul arası geçerken otoban için uğrayın, başka işiniz olmasın 7 sene kaldım Sakarya-Serdivan da. Kiralar pahalı, eğlence kültürü yok, alkollü mekan zaten %1 , kampüs konum olarak iyi ama sürekli yağmur yağar aktivite yapılmaz, okulda fakülteler arası iletişim kurmak çok zordur öğrenci etkinlikleri hep göstermeliktir, bahar şenlikleri önümüzdeki yıldan itibaren olmayacak (olursa da sadece 1 gün olacak), halkı zaten anlaşılmaz , her yer şahinci ve hondacı dolu ( gürültü yapan ama gitmeyen arabalara hazırlıklı olun ) , ulaşım hala büyük çoğunlukla magirus eski minibüslerle yapılıyor ( belediye otobüsleri var ama çok dolu oluyor ) , şehir merkezine yakın sadece 1-2 tane büyük avm var, part-time iş olanakları azdır.

    İyi yanları yok mu elbette var ; yeşil bir şehirdir, gürültü patırtı pek olmaz, yürüyerek çoğu yere gidilebilir, okulda pek kimse kimseye karışmaz, şehir merkezinde her damağa hitap eden yemek bulunabilir, istanbul a yakındır.

    Ancak eksileri yanında artıları biraz sönük kalır
    Keşke otoban başka yerden geçse de onun için bile uğramasalar

    Söylediklerinin hepsine katılıyorum, yazacak olanlar iyi düşünsün.
  • 30-06-2014, 15:22:30
    y-tm2 3400 küsür sizce ankara hukuk mu yoksa galatasaray ui veya zor ama isletme ?
  • 30-06-2014, 15:26:37
    Üyeliği durduruldu
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke otoban başka yerden geçse de onun için bile uğramasalar

    Söylediklerinin hepsine katılıyorum, yazacak olanlar iyi düşünsün.
    Hocam bana küfür etsen bu kadar darılmazdım, Sakarya'yı yürekten seven birisi olarak negatif düşünceler benide negatif etkilemekte, çok moralim bozuldu şuan
  • 30-06-2014, 16:00:17
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    y-tm2 3400 küsür sizce ankara hukuk mu yoksa galatasaray ui veya zor ama isletme ?
    Ben olsam Ankara Hukuktan yana tercihimi kullanırdım. Ancak hangi mesleği ve şehri istiyorsanız ona göre tercih yapmanızda yarar var.
  • 30-06-2014, 17:43:58
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam Ankara Hukuktan yana tercihimi kullanırdım. Ancak hangi mesleği ve şehri istiyorsanız ona göre tercih yapmanızda yarar var.
    şöyle birşey var artık ipinden kurtulan avukat olmuş durumda, yani mesela ui veya işletmede mezun olduktan sonra nerden mezun oldugunda galatasaray demekde ayrı birşey o yüzden hala kararsızım