Keşke otoban başka yerden geçse de onun için bile uğramasalar
Söylediklerinin hepsine katılıyorum, yazacak olanlar iyi düşünsün.
Hocam bana küfür etsen bu kadar darılmazdım, Sakarya'yı yürekten seven birisi olarak negatif düşünceler benide negatif etkilemekte, çok moralim bozuldu şuan