duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakarya ya sadece Ankara-İstanbul arası geçerken otoban için uğrayın, başka işiniz olmasın 7 sene kaldım Sakarya-Serdivan da. Kiralar pahalı, eğlence kültürü yok, alkollü mekan zaten %1 , kampüs konum olarak iyi ama sürekli yağmur yağar aktivite yapılmaz, okulda fakülteler arası iletişim kurmak çok zordur öğrenci etkinlikleri hep göstermeliktir, bahar şenlikleri önümüzdeki yıldan itibaren olmayacak (olursa da sadece 1 gün olacak), halkı zaten anlaşılmaz , her yer şahinci ve hondacı dolu ( gürültü yapan ama gitmeyen arabalara hazırlıklı olun ) , ulaşım hala büyük çoğunlukla magirus eski minibüslerle yapılıyor ( belediye otobüsleri var ama çok dolu oluyor ) , şehir merkezine yakın sadece 1-2 tane büyük avm var, part-time iş olanakları azdır.

İyi yanları yok mu elbette var ; yeşil bir şehirdir, gürültü patırtı pek olmaz, yürüyerek çoğu yere gidilebilir, okulda pek kimse kimseye karışmaz, şehir merkezinde her damağa hitap eden yemek bulunabilir, istanbul a yakındır.

Ancak eksileri yanında artıları biraz sönük kalır
Keşke otoban başka yerden geçse de onun için bile uğramasalar

Söylediklerinin hepsine katılıyorum, yazacak olanlar iyi düşünsün.