• 28-06-2014, 16:15:30
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O taraflar için o sıralama yetmez hocam. Ktü'ye beklerim sizi gelirseniz.
    Seneye bir aksilik olmazsa ktü'deyim hocam
  • 28-06-2014, 16:19:57
    #65
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye bir aksilik olmazsa ktü'deyim hocam
    İnş hocam. Gelirseniz, görüşürüz. Çok iyidir diyemem ama ben seviyorum üniversitemi.
  • 28-06-2014, 16:22:10
    #66
    DesignerTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam fen e girdigin halde yazmıyorsa kagıdı yanlıs kodlamıssındır
    Feni yapamam diye gimedim, sadece Matematiğe girdim ama yanlış mı yaptık? hay mk!
  • 28-06-2014, 16:22:50
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş hocam. Gelirseniz, görüşürüz. Çok iyidir diyemem ama ben seviyorum üniversitemi.

    İnşallah benim hedefim var tabii olursa gerçi her türlü ktü yazacağım.İnternetten fotoğraflarına baktım ve beğendim ailemde geliyor yani İzmir'den göçüp Trabzon'a yerleşicez. Kışın iklimi sürekli yağışlı yazında öyle mi acaba ? İzmir'de kala kala sıcaktan bıktık artık
  • 28-06-2014, 16:25:35
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O taraflar için o sıralama yetmez hocam. Ktü'ye beklerim sizi gelirseniz.
    Hocam ktu nasıldır hiç bilmiyorum ama ben Sakarya da dusunuyorum ona yetiyor sanırım
  • 28-06-2014, 16:25:39
    #69
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah benim hedefim var tabii olursa gerçi her türlü ktü yazacağım.İnternetten fotoğraflarına baktım ve beğendim ailemde geliyor yani İzmir'den göçüp Trabzon'a yerleşicez. Kışın iklimi sürekli yağışlı yazında öyle mi acaba ? İzmir'de kala kala sıcaktan bıktık artık
    Öyle aham şaham bir yağmur yağmadı bu sene. Hem serim hem sıcak bir yer trabzon. Sivrisinek derdi de yok...

    Ama yerleşimi eskidir biraz. Kazanın, gelin seneye; ben yardımcı olurum yönlendirme konusunda.
  • 28-06-2014, 16:26:25
    #70
    azizarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey soracağım arkadaşlar, benim MF-4 puanım neden yazmıyor?

    http://cl.ly/image/0Y0Q3G1A163T
    barajı geçemediğinden dolayı puan hesaplanmıyor. 180 i geçemezsen geçmiş olsun. Benimde mf2 ve mf3 gitti.
  • 28-06-2014, 16:26:44
    #71
    DesignerTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ktu nasıldır hiç bilmiyorum ama ben Sakarya da dusunuyorum ona yetiyor sanırım
    Sakaryaya yetebilir. Tercih yaparken şunu dikkate alın;

    60 binden sonrasi bölümler için 20-30 bin aşağıdan başlayın. Yani 90 bin demisiniz; 60-65 binden yazmaya başlayın.
  • 28-06-2014, 16:29:31
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle aham şaham bir yağmur yağmadı bu sene. Hem serim hem sıcak bir yer trabzon. Sivrisinek derdi de yok...

    Ama yerleşimi eskidir biraz. Kazanın, gelin seneye; ben yardımcı olurum yönlendirme konusunda.
    Hocam internetten fotoğraflarda üniversite denizi görüyor değil mi? Sahibinden bir kaç yer baktık ama tabiki yabancıyız.. sadece tercihlerim ktü olacağı için bir aksilik olmazsa seneye ordayız