theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seneye bir aksilik olmazsa ktü'deyim hocam
İnş hocam. Gelirseniz, görüşürüz. Çok iyidir diyemem ama ben seviyorum üniversitemi.