Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnş hocam. Gelirseniz, görüşürüz. Çok iyidir diyemem ama ben seviyorum üniversitemi.

İnşallah benim hedefim var tabii olursa gerçi her türlü ktü yazacağım.İnternetten fotoğraflarına baktım ve beğendim ailemde geliyor yani İzmir'den göçüp Trabzon'a yerleşicez. Kışın iklimi sürekli yağışlı yazında öyle mi acaba ? İzmir'de kala kala sıcaktan bıktık artık