theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah benim hedefim var tabii olursa gerçi her türlü ktü yazacağım.İnternetten fotoğraflarına baktım ve beğendim ailemde geliyor yani İzmir'den göçüp Trabzon'a yerleşicez. Kışın iklimi sürekli yağışlı yazında öyle mi acaba ? İzmir'de kala kala sıcaktan bıktık artık
Öyle aham şaham bir yağmur yağmadı bu sene. Hem serim hem sıcak bir yer trabzon. Sivrisinek derdi de yok...

Ama yerleşimi eskidir biraz. Kazanın, gelin seneye; ben yardımcı olurum yönlendirme konusunda.