Öyle aham şaham bir yağmur yağmadı bu sene. Hem serim hem sıcak bir yer trabzon. Sivrisinek derdi de yok...
Ama yerleşimi eskidir biraz. Kazanın, gelin seneye; ben yardımcı olurum yönlendirme konusunda.
Hocam internetten fotoğraflarda üniversite denizi görüyor değil mi? Sahibinden bir kaç yer baktık ama tabiki yabancıyız.. sadece tercihlerim ktü olacağı için bir aksilik olmazsa seneye ordayız