Arkadaşlar kyk başvurmuştum öğretim kredisi çıktı. E-devlet şifremi aldım pttden ve e-devletten taahhütnameyi onayladım. Şimdi başka yapacak birşey kaldımı ? 7 sine kadar herşeyi halledip ilk parayı almak istiyorum. Yardım ederseniz sevinirim arkadaşlar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:03:56 -->-> Daha önceki mesaj 12:44:10 --
Bilgisi olan yok mu arkadaşlar önemli de .s
Kredi - Burs Hakkında
6
●477
- 30-12-2013, 14:14:38İnterntte araştırırken noter vs birşeyler duydum ama bu kart ne zmn gelcek veya kyk sonuçta yazan yere gidip biz mi alacağızenTURK_Baho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2013, 14:14:47Sonradan aldığına çok pişman olacaksın

ciddi anlamda imkanın yoksa alma tavsiyem - 30-12-2013, 14:16:37Olsun öderiz ya problem değil o kadar ödeyen var akrabalarımdan hiçbiri sıkıntı çekmedicalvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Babama destek olsun diye çektim yoksa benimde ihtiyacım yoktu.
- 30-12-2013, 14:19:11Al hocam al kredi iyidir aileni sıkıştırmazsın mezun oldukdan sonrada eline para geçmeye başlayıncada ödersin anyı şekilde taksit taksit.
Bizim zamanımızda notere gidiyordun değerli kagıt alıyodun. değerli kagıt parası felan vardı bi kaç işlem vardı ama şimdi ne nasıl olmus tam bilemiyorum - 30-12-2013, 14:20:43Aynen kardeşim öyle çok haklısın. Babam tek başına çalışıyor abim bir yandan hatayda okuyor onun kira paraları ben burdan %50 burslu okuyrm bana ödüyor adama destek oluyorum. Vallahi noter işi kalktı diyorlar kardeşim ama net bir bilgi alamadım olmadı bugün üniversitede öğrenci işlerine sorarımmedyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
