• 30-12-2013, 14:03:56
    #1
    Arkadaşlar kyk başvurmuştum öğretim kredisi çıktı. E-devlet şifremi aldım pttden ve e-devletten taahhütnameyi onayladım. Şimdi başka yapacak birşey kaldımı ? 7 sine kadar herşeyi halledip ilk parayı almak istiyorum. Yardım ederseniz sevinirim arkadaşlar.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:03:56 -->-> Daha önceki mesaj 12:44:10 --

    Bilgisi olan yok mu arkadaşlar önemli de .s
  • 30-12-2013, 14:11:12
    #2
    Başka birşey kalmadı galiba ben de aynısını yaptım.
  • 30-12-2013, 14:14:38
    #3
    enTURK_Baho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka birşey kalmadı galiba ben de aynısını yaptım.
    İnterntte araştırırken noter vs birşeyler duydum ama bu kart ne zmn gelcek veya kyk sonuçta yazan yere gidip biz mi alacağız
  • 30-12-2013, 14:14:47
    #4
    Sonradan aldığına çok pişman olacaksın

    ciddi anlamda imkanın yoksa alma tavsiyem
  • 30-12-2013, 14:16:37
    #5
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonradan aldığına çok pişman olacaksın

    ciddi anlamda imkanın yoksa alma tavsiyem
    Olsun öderiz ya problem değil o kadar ödeyen var akrabalarımdan hiçbiri sıkıntı çekmedi . Babama destek olsun diye çektim yoksa benimde ihtiyacım yoktu.
  • 30-12-2013, 14:19:11
    #6
    Al hocam al kredi iyidir aileni sıkıştırmazsın mezun oldukdan sonrada eline para geçmeye başlayıncada ödersin anyı şekilde taksit taksit.

    Bizim zamanımızda notere gidiyordun değerli kagıt alıyodun. değerli kagıt parası felan vardı bi kaç işlem vardı ama şimdi ne nasıl olmus tam bilemiyorum
  • 30-12-2013, 14:20:43
    #7
    medyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al hocam al kredi iyidir aileni sıkıştırmazsın mezun oldukdan sonrada eline para geçmeye başlayıncada ödersin anyı şekilde taksit taksit.

    Bizim zamanımızda notere gidiyordun değerli kagıt alıyodun. değerli kagıt parası felan vardı bi kaç işlem vardı ama şimdi ne nasıl olmus tam bilemiyorum
    Aynen kardeşim öyle çok haklısın. Babam tek başına çalışıyor abim bir yandan hatayda okuyor onun kira paraları ben burdan %50 burslu okuyrm bana ödüyor adama destek oluyorum. Vallahi noter işi kalktı diyorlar kardeşim ama net bir bilgi alamadım olmadı bugün üniversitede öğrenci işlerine sorarım