Arkadaşlar kyk başvurmuştum öğretim kredisi çıktı. E-devlet şifremi aldım pttden ve e-devletten taahhütnameyi onayladım. Şimdi başka yapacak birşey kaldımı ? 7 sine kadar herşeyi halledip ilk parayı almak istiyorum. Yardım ederseniz sevinirim arkadaşlar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:03:56 -->-> Daha önceki mesaj 12:44:10 --
Bilgisi olan yok mu arkadaşlar önemli de .s