Al hocam al kredi iyidir aileni sıkıştırmazsın mezun oldukdan sonrada eline para geçmeye başlayıncada ödersin anyı şekilde taksit taksit.
Bizim zamanımızda notere gidiyordun değerli kagıt alıyodun. değerli kagıt parası felan vardı bi kaç işlem vardı ama şimdi ne nasıl olmus tam bilemiyorum