Al hocam al kredi iyidir aileni sıkıştırmazsın mezun oldukdan sonrada eline para geçmeye başlayıncada ödersin anyı şekilde taksit taksit.
Bizim zamanımızda notere gidiyordun değerli kagıt alıyodun. değerli kagıt parası felan vardı bi kaç işlem vardı ama şimdi ne nasıl olmus tam bilemiyorum
Aynen kardeşim öyle çok haklısın. Babam tek başına çalışıyor abim bir yandan hatayda okuyor onun kira paraları ben burdan %50 burslu okuyrm bana ödüyor adama destek oluyorum. Vallahi noter işi kalktı diyorlar kardeşim ama net bir bilgi alamadım olmadı bugün üniversitede öğrenci işlerine sorarım