• 31-07-2013, 19:17:44
    #1
    Evet beyler Ne düşünüyorsunuz bu bölüm hakkında ?
    Hazırlık var(Muafiyet sınavı hakkında bilgi verirseniz müteşekkir olurum)
    Öğretmenlik için değil, İngiliz dili edebiyatı için gidiyorum fakat araya bir formasyon(şimdi var ama kalkar mı kalkmaz mı belli değil) eklemek nasıl olur ?
  • 31-07-2013, 19:44:27
    #2
    bende yüzüncüyılda okuyorum. öğretmenlikten sor bi bölüm. şuan bize var formasyon ama yeni geleceklere yani bu sene kayıt olacaklara sanırım olmayacakmış. biz girerken yoktu pek kafaya takma formasyonu. bitirince geniş iş olanakları var artık hangisi kaderindeyse. formasyon kesin gelirse size almakta yarar var ileride kesin dönüş istersen devlete olabilir. bu arada mezun olunca filolog oluyoruz bu arada

    edit: ben girdiğimde bize hazırlık yoktu bu sene hocaların dilleri yandı getirdiler hazırlık .
  • 31-07-2013, 22:13:25
    #3
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yüzüncüyılda okuyorum. öğretmenlikten sor bi bölüm. şuan bize var formasyon ama yeni geleceklere yani bu sene kayıt olacaklara sanırım olmayacakmış. biz girerken yoktu pek kafaya takma formasyonu. bitirince geniş iş olanakları var artık hangisi kaderindeyse. formasyon kesin gelirse size almakta yarar var ileride kesin dönüş istersen devlete olabilir. bu arada mezun olunca filolog oluyoruz bu arada

    edit: ben girdiğimde bize hazırlık yoktu bu sene hocaların dilleri yandı getirdiler hazırlık .
    Yorum için teşekkürler Ben KTÜ'de başlayacağım. Formasyon için dediğim gibi Öğretmenlik istesem onun için uğraşırdım İngiliz Dili ve Edebiyatı iyi, en azından severek okuyacağım bölüm.
    Hazırlık muafiyet sınavında ne olur? benim konuşma-yazı-gramer iyi de o konu hakkında google üzerinden pek iyi sonuç bulamadım.
  • 31-07-2013, 22:17:44
    #4
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum için teşekkürler Ben KTÜ'de başlayacağım. Formasyon için dediğim gibi Öğretmenlik istesem onun için uğraşırdım İngiliz Dili ve Edebiyatı iyi, en azından severek okuyacağım bölüm.
    Hazırlık muafiyet sınavında ne olur? benim konuşma-yazı-gramer iyi de o konu hakkında google üzerinden pek iyi sonuç bulamadım.
    inan hiç bilgim yok . öğretmenlikte çağ, mersin, çukurova gitti arkadaşlarım çağ ntv haberlerinde kadının konuşmalarını dinletmişler arasından birşeyler çıkartmışlardı mersin baya zordu çukurova da keza öyle ama mersin ve çukurova ne sormuş bilmiyorum. kısacası zor soracaklar ama geçme ihtimalin yüksek iyi diyorsan
  • 31-07-2013, 22:34:23
    #5
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inan hiç bilgim yok . öğretmenlikte çağ, mersin, çukurova gitti arkadaşlarım çağ ntv haberlerinde kadının konuşmalarını dinletmişler arasından birşeyler çıkartmışlardı mersin baya zordu çukurova da keza öyle ama mersin ve çukurova ne sormuş bilmiyorum. kısacası zor soracaklar ama geçme ihtimalin yüksek iyi diyorsan
    Öyle hani çokta süper ötesi değil Kendimce var yeteneklerim. Yorumlar için teşekkürler. Hayırlısı olur umarım.
  • 01-08-2013, 05:51:02
    #6
    Bölüm güzel. Öğretmenlikten ağır. Şimdiden klasiklerin türkçelerini okumanı tavsiye ederim (: Bol bol deyim ezberle. Konuşma bir süre olmayacak sonra dudakların kendiliğinden konuşacak. Formasyon geçen sene yoktu bu sene var. Tamamen şans daha doğrusu siyasilerin oy rantı diyebiliriz. Birde güzel yıpranmamış bir sözlük al 5 yılda neler neler gelecek onun başına
  • 01-08-2013, 14:42:01
    #7
    anfidya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölüm güzel. Öğretmenlikten ağır. Şimdiden klasiklerin türkçelerini okumanı tavsiye ederim (: Bol bol deyim ezberle. Konuşma bir süre olmayacak sonra dudakların kendiliğinden konuşacak. Formasyon geçen sene yoktu bu sene var. Tamamen şans daha doğrusu siyasilerin oy rantı diyebiliriz. Birde güzel yıpranmamış bir sözlük al 5 yılda neler neler gelecek onun başına
    Yorum için teşekkürler Hardcore olsun. Asıl amacım öğretmenlik değil ama ne olur belli olmaz, ona da bir kapak atmak iyi olur diye düşündüm
    Sadece bu eğitim ile İngilizce seviyemi Advanced yaparım umarım.


    **
    Bu arada KTÜ'de okuyan saygıdeğer abilerim Programlamacı kardeşinize şu muafiyet sınavı ile ilgili bilgi verirseniz sevinirim.(Diğer ünilerde okuyanlardan da bekliyorum nasıldır bu sınav, mülakat)
  • 02-08-2013, 00:31:03
    #8
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum için teşekkürler Hardcore olsun. Asıl amacım öğretmenlik değil ama ne olur belli olmaz, ona da bir kapak atmak iyi olur diye düşündüm
    Sadece bu eğitim ile İngilizce seviyemi Advanced yaparım umarım.


    **
    Bu arada KTÜ'de okuyan saygıdeğer abilerim Programlamacı kardeşinize şu muafiyet sınavı ile ilgili bilgi verirseniz sevinirim.(Diğer ünilerde okuyanlardan da bekliyorum nasıldır bu sınav, mülakat)
    Vallaha hardcore un kelime anlamını yaşayarak öğrenirsiniz (: