Bölüm güzel. Öğretmenlikten ağır. Şimdiden klasiklerin türkçelerini okumanı tavsiye ederim (: Bol bol deyim ezberle. Konuşma bir süre olmayacak sonra dudakların kendiliğinden konuşacak. Formasyon geçen sene yoktu bu sene var. Tamamen şans daha doğrusu siyasilerin oy rantı diyebiliriz. Birde güzel yıpranmamış bir sözlük al 5 yılda neler neler gelecek onun başına
Yorum için teşekkürler

Hardcore olsun. Asıl amacım öğretmenlik değil ama ne olur belli olmaz, ona da bir kapak atmak iyi olur diye düşündüm

Sadece bu eğitim ile İngilizce seviyemi Advanced yaparım umarım.
**
Bu arada KTÜ'de okuyan saygıdeğer abilerim

Programlamacı kardeşinize şu muafiyet sınavı ile ilgili bilgi verirseniz sevinirim.(Diğer ünilerde okuyanlardan da bekliyorum nasıldır bu sınav, mülakat)