bende yüzüncüyılda okuyorum. öğretmenlikten sor bi bölüm. şuan bize var formasyon ama yeni geleceklere yani bu sene kayıt olacaklara sanırım olmayacakmış. biz girerken yoktu pek kafaya takma formasyonu. bitirince geniş iş olanakları var artık hangisi kaderindeyse. formasyon kesin gelirse size almakta yarar var ileride kesin dönüş istersen devlete olabilir. bu arada mezun olunca filolog oluyoruz bu arada

edit: ben girdiğimde bize hazırlık yoktu bu sene hocaların dilleri yandı getirdiler hazırlık .