AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende yüzüncüyılda okuyorum. öğretmenlikten sor bi bölüm. şuan bize var formasyon ama yeni geleceklere yani bu sene kayıt olacaklara sanırım olmayacakmış. biz girerken yoktu pek kafaya takma formasyonu. bitirince geniş iş olanakları var artık hangisi kaderindeyse. formasyon kesin gelirse size almakta yarar var ileride kesin dönüş istersen devlete olabilir. bu arada mezun olunca filolog oluyoruz bu arada

edit: ben girdiğimde bize hazırlık yoktu bu sene hocaların dilleri yandı getirdiler hazırlık .
Yorum için teşekkürler Ben KTÜ'de başlayacağım. Formasyon için dediğim gibi Öğretmenlik istesem onun için uğraşırdım İngiliz Dili ve Edebiyatı iyi, en azından severek okuyacağım bölüm.
Hazırlık muafiyet sınavında ne olur? benim konuşma-yazı-gramer iyi de o konu hakkında google üzerinden pek iyi sonuç bulamadım.