Evet beyler Ne düşünüyorsunuz bu bölüm hakkında ?
Hazırlık var(Muafiyet sınavı hakkında bilgi verirseniz müteşekkir olurum)
Öğretmenlik için değil, İngiliz dili edebiyatı için gidiyorum fakat araya bir formasyon(şimdi var ama kalkar mı kalkmaz mı belli değil) eklemek nasıl olur ?