• 26-07-2013, 23:50:11
    #1
    Merhabalar,

    kars kafkas üniversitesine ikinci öğretimden dikaba yerleştim.

    Fakat bir kaç merak ettiğim şey var

    karsta okumak nasıl zorlayıcımı ( soğukluk dışında ) yurtlar, şehir filan..

    yani kısacası kars hakkında bilgisi olan varmı ?
  • 26-07-2013, 23:59:18
    #2
    Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    kars kafkas üniversitesine ikinci öğretimden dikaba yerleştim.

    Fakat bir kaç merak ettiğim şey var

    karsta okumak nasıl zorlayıcımı ( soğukluk dışında ) yurtlar, şehir filan..

    yani kısacası kars hakkında bilgisi olan varmı ?
    Öncelikle hayırlı olsun.Soguk mu? Şu yaz aylarında bile akşam montla dışarı çıkmanız lazım.Ev konusunda ise biraz şanslı olmanız lazım.Çünkü insanlar orda biraz farklı.Yani yazılacak çok öneriler var ama gözünüzü korkutmak istemem açıkcası. Oraya gittiğinizde okul dışında pek çevreniz olmasın derim.
    Pm ile detaylı bilgi verebilirim.

    Tekrardan hayırlı olması dileğiyle.
  • 27-07-2013, 00:09:13
    #3
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun.Soguk mu? Şu yaz aylarında bile akşam montla dışarı çıkmanız lazım.Ev konusunda ise biraz şanslı olmanız lazım.Çünkü insanlar orda biraz farklı.Yani yazılacak çok öneriler var ama gözünüzü korkutmak istemem açıkcası. Oraya gittiğinizde okul dışında pek çevreniz olmasın derim.
    Pm ile detaylı bilgi verebilirim.

    Tekrardan hayırlı olması dileğiyle.
    daha detaylı bilgi berebilirmisin pmden hocam,
  • 28-07-2013, 02:52:18
    #4
    iyisite.NET
    Ay gurvan olum niye ele deyirsan dadaş gardaşım.

    Istanbuldam doğdum büyüdüm ve halen ıstanbulda ikamet ediyorum. Aslen ardahanlıyım ve bu sene ardahan üniversitesini kazandım. Ilk tercihimdi ve çok mutlu oldum.

    Kars kafkas üniversitesinde yiğenim okuyor ve bu sene ikinci sınıfa geçti.

    Kars soğuktur ilk başlarda alışmak zordur lakin alışınca da diğer yerlere göre daha güzeldir havası. Nem yoktur, oksijen deposudur.

    Erzurumlu kardeşin laflara gelince de her bölgenin kötüsü de iyisi de vardır. Memleket adı ile kimse yargılayamaz ve yargılanamaz. ev fiyatlarına gelince de dilersen öğrenir söylerim. Lakin öncesinde bir yurtta kal biraz arkadaş çevresi edindikten sonra ev tutarsın.

    Ama güzeldir kars.
  • 28-07-2013, 10:20:12
    #5
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay gurvan olum niye ele deyirsan dadaş gardaşım.

    Istanbuldam doğdum büyüdüm ve halen ıstanbulda ikamet ediyorum. Aslen ardahanlıyım ve bu sene ardahan üniversitesini kazandım. Ilk tercihimdi ve çok mutlu oldum.

    Kars kafkas üniversitesinde yiğenim okuyor ve bu sene ikinci sınıfa geçti.

    Kars soğuktur ilk başlarda alışmak zordur lakin alışınca da diğer yerlere göre daha güzeldir havası. Nem yoktur, oksijen deposudur.

    Erzurumlu kardeşin laflara gelince de her bölgenin kötüsü de iyisi de vardır. Memleket adı ile kimse yargılayamaz ve yargılanamaz. ev fiyatlarına gelince de dilersen öğrenir söylerim. Lakin öncesinde bir yurtta kal biraz arkadaş çevresi edindikten sonra ev tutarsın.

    Ama güzeldir kars.
    Çoğu kişiden soğukluk haric güzel yorumlar alıyorum güzel şehir deniyor.

    dediğiniz gibi ilk kyk yada yarı özelde kalmayı düşünüyorum sonradan ev çıkabilirim
  • 28-07-2013, 10:23:29
    #6
    iyisite.NET
    Evet bende aynen onu diyorum, kötü diyenlere bakma. Biz ne kötü yerler gördük.

    Tekirdağda kuzenim okuyorken akşam, oranın yerlileri gidip çocukları dışarı çıkartmak istiyorlarmış kendileri ortam yapacaklarmış. Milletin sevgilisine, arkadaşına olur olmadık yerlerde laf atıyorlarmış vs. vs.

    Yani anlayacağın insanlar kötü yer görmedikce, başka yerler hakkında yorum yapıyorlar.

    Bilmiyorum arkadaş neden öyle dahasını anlatamam özel mesaj ile yazarım dedi lakin KARS güzeldir KARS CANDIR...
  • 28-07-2013, 16:37:16
    #7
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay gurvan olum niye ele deyirsan dadaş gardaşım.

    Istanbuldam doğdum büyüdüm ve halen ıstanbulda ikamet ediyorum. Aslen ardahanlıyım ve bu sene ardahan üniversitesini kazandım. Ilk tercihimdi ve çok mutlu oldum.

    Kars kafkas üniversitesinde yiğenim okuyor ve bu sene ikinci sınıfa geçti.

    Kars soğuktur ilk başlarda alışmak zordur lakin alışınca da diğer yerlere göre daha güzeldir havası. Nem yoktur, oksijen deposudur.

    Erzurumlu kardeşin laflara gelince de her bölgenin kötüsü de iyisi de vardır. Memleket adı ile kimse yargılayamaz ve yargılanamaz. ev fiyatlarına gelince de dilersen öğrenir söylerim. Lakin öncesinde bir yurtta kal biraz arkadaş çevresi edindikten sonra ev tutarsın.

    Ama güzeldir kars.
    Öncelikle şunu söyliyeyim.Ben memleketi kötülemiyorum ve kötülemem.Sadece yiğen okuyor diye tüm bilgilere sahip olduğunuzu düşünüyorsunuz ama yanılıyorsunuz.Kazanan arkadaşlara sadece ön bilgi olsun diye birkaç tavsiyede bulunmak istedim.Bizzat orada yaşadım.Şunu da belirteyim ki kazanan öğrenci ne benim söylediklerime ne de sizin söylediklerinize bakarak karar değiştirebilir.

    Ünv. kazanan tüm arkadaşlara başarılar dilerim.