Evet bende aynen onu diyorum, kötü diyenlere bakma. Biz ne kötü yerler gördük.
Tekirdağda kuzenim okuyorken akşam, oranın yerlileri gidip çocukları dışarı çıkartmak istiyorlarmış kendileri ortam yapacaklarmış. Milletin sevgilisine, arkadaşına olur olmadık yerlerde laf atıyorlarmış vs. vs.
Yani anlayacağın insanlar kötü yer görmedikce, başka yerler hakkında yorum yapıyorlar.
Bilmiyorum arkadaş neden öyle dahasını anlatamam özel mesaj ile yazarım dedi lakin KARS güzeldir KARS CANDIR...