WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun.Soguk mu? Şu yaz aylarında bile akşam montla dışarı çıkmanız lazım.Ev konusunda ise biraz şanslı olmanız lazım.Çünkü insanlar orda biraz farklı.Yani yazılacak çok öneriler var ama gözünüzü korkutmak istemem açıkcası. Oraya gittiğinizde okul dışında pek çevreniz olmasın derim.
Pm ile detaylı bilgi verebilirim.

Tekrardan hayırlı olması dileğiyle.
daha detaylı bilgi berebilirmisin pmden hocam,