Merhabalar,
kars kafkas üniversitesine ikinci öğretimden dikaba yerleştim.
Fakat bir kaç merak ettiğim şey var
karsta okumak nasıl zorlayıcımı ( soğukluk dışında ) yurtlar, şehir filan..
yani kısacası kars hakkında bilgisi olan varmı ?
Öncelikle hayırlı olsun.Soguk mu? Şu yaz aylarında bile akşam montla dışarı çıkmanız lazım.Ev konusunda ise biraz şanslı olmanız lazım.Çünkü insanlar orda biraz farklı.Yani yazılacak çok öneriler var ama gözünüzü korkutmak istemem açıkcası. Oraya gittiğinizde okul dışında pek çevreniz olmasın derim.
Pm ile detaylı bilgi verebilirim.
Tekrardan hayırlı olması dileğiyle.