• 03-08-2013, 23:05:21
    #82
    ozany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de giricem bu sene hayirlisiyla.
    Hedef yuksekte bakalim ulasabilecekmiyiz

    » Tapatalk ile gönderildi. (Yazım hataları affola.)
    Başarılar dilerim )
  • 17-08-2013, 14:43:29
    #83
    Güncelleyelim
  • 20-08-2013, 17:03:26
    #84
    2014 ygs de tüm kardeşlerimize başarılar
  • 20-08-2013, 17:05:02
    #85
    Şimdiden herkese başarılar dilerim. Taktik almak isterseniz (Sayısal alanda) geçen sene nasıl hazırlandığım hakkında bilgiler verebilirim.
  • 20-08-2013, 17:47:32
    #86
    Allah yardımcınız olsun.
  • 20-08-2013, 17:53:23
    #87
    2011 meslek lisesi mevzunuyum.
    2011 sınavına girdim barajı geçtim. 2 yıllığa gitmedim.
    2012 sınavında sınav süresi fazla diye girmeden çıktım.
    2013 sınavına girdim barajı geçtim. 2 yıllığa gitmedim.
    2014 'de ne olacak çok merak ediyorum doğrusu Liseyi 5 yılda bitirdim o yüzden hiç çalışma gereği duymadan rahatça barajı geçebiliyorum.

    Sizlere önerim hiç stres yapmayın. Çok rahat bir şekilde girdiğiniz zaman mantık yürüterek baraj geçilebiliyor. Hazırlık yaparak çok iyi bir üniversite tutturabilirsiniz.
  • 22-08-2013, 10:04:32
    #88
    Herkese başarılar arkadaşlar ben 2 yıllık bilgisayar programcılığı okuyorum okul bu sene biteceği için 4 yıllık için tekrar hazırlanmaya başladım bakalım hayırlısı

    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden herkese başarılar dilerim. Taktik almak isterseniz (Sayısal alanda) geçen sene nasıl hazırlandığım hakkında bilgiler verebilirim.
    Bekliyoruz
  • 23-08-2013, 20:10:08
    #89
    Herkese iyi dilekleri için teşekkürler Hazırlanan arkadaşlar çalışmalar nasıl ? Benim dil bilgisi konuları bitti. Coğrafya ve Geometri yi halledersem istediğim neti rahat yapabileceğimi düşünüyorum.
  • 07-09-2013, 11:12:07
    #90
    Dershane 10 günlük bir ara verdi bize, sizin çalışmalar nasıl iyi gidiyor mu?