2011 meslek lisesi mevzunuyum.
2011 sınavına girdim barajı geçtim. 2 yıllığa gitmedim.
2012 sınavında sınav süresi fazla diye girmeden çıktım.
2013 sınavına girdim barajı geçtim. 2 yıllığa gitmedim.
2014 'de ne olacak çok merak ediyorum doğrusu

Liseyi 5 yılda bitirdim o yüzden hiç çalışma gereği duymadan rahatça barajı geçebiliyorum.
Sizlere önerim hiç stres yapmayın. Çok rahat bir şekilde girdiğiniz zaman mantık yürüterek baraj geçilebiliyor. Hazırlık yaparak çok iyi bir üniversite tutturabilirsiniz.