Herkese başarılar arkadaşlar ben 2 yıllık bilgisayar programcılığı okuyorum okul bu sene biteceği için 4 yıllık için tekrar hazırlanmaya başladım bakalım hayırlısı
Şimdiden herkese başarılar dilerim. Taktik almak isterseniz (Sayısal alanda) geçen sene nasıl hazırlandığım hakkında bilgiler verebilirim.
Bekliyoruz