hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vy grup hocam .. Ben okumak istiyorum çünkü Geometrim zayıf ..
15
●1.230
Bölüm olarak şuana kadar pek kolay değildi. Ama esas zor 3. sınıfta başlıyor.. bikaç ders yüzünden okul bile bırakanlar oluyor. Ama çoğu bölümde bunlar var.. yani her bölümün zor dersleri var..
Sosyal hayat konusu ise sıkıntı değil benim için zaten Elazığlıyım orada kendime ait bi çevrem var
Önemli olan verilen eğitim ..