• 28-06-2013, 23:52:26
    #10
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi grup?
    https://www.facebook.com/groups/1486...ocation=stream

    Vy grup hocam .. Ben okumak istiyorum çünkü Geometrim zayıf ..
  • 28-06-2013, 23:53:39
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben kimya mühendisliği okuyorum. bu sene 3 olucam sorun varsa yanıtlayayım.
  • 28-06-2013, 23:54:11
    #12
    Şuan bütün Türkiye'deki kimya mezunlarının tercih ettiği meslek: İş Güvenliği Uzmanı
  • 28-06-2013, 23:54:55
    #13
    GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kimya mühendisliği okuyorum. bu sene 3 olucam sorun varsa yanıtlayayım.
    Hocam iş sorunu vs. var mı ? Nasıl bölümdür ? Mesela ben Elazığda okuyacağım .. Mühendislik Fakültesi TR'de ilk 10 da ..
  • 28-06-2013, 23:59:25
    #14
    Elazığda okuyorum zaten. gelirsen yardımcı oluruz. Bölüm olarak şuana kadar pek kolay değildi. Ama esas zor 3. sınıfta başlıyor.. bikaç ders yüzünden okul bile bırakanlar oluyor. Ama çoğu bölümde bunlar var.. yani her bölümün zor dersleri var..

    üstte bi hocam yazmıştı iş güvenlik uzmanı vs. diye bir eğitime katılıp sertifika alıyosun tabi bizler bu sertifikaya daha kolay sahip oluyoruz sanırım. bi ara seminer vardı orada ufak tefek bahsettiler..

    İş olarak devlet mi özel mi belirlemen gerek. Devlete atama zor 90 küsür puan istiyorlar. Özelde birşeyler bulursun gibi. Ama torpil şart. mesela benim bi stajımı ayarlamak için bile torpil gerekti. Torpille iyi yerlere girebilirsin yani. Yada kendini göstererek..

    Elazığ hk bilgi vereyim : sosyal ortam sıfır. çok çok az. Eğitimi çok kaliteli. Hocalar en iyilerinden eğitim felan çok iyi yani. mühendislik olarak yanılmyorsam bu yıl 4.sıradaydık..
  • 29-06-2013, 00:02:00
    #15
    GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elazığda okuyorum zaten. gelirsen yardımcı oluruz. Bölüm olarak şuana kadar pek kolay değildi. Ama esas zor 3. sınıfta başlıyor.. bikaç ders yüzünden okul bile bırakanlar oluyor. Ama çoğu bölümde bunlar var.. yani her bölümün zor dersleri var..

    üstte bi hocam yazmıştı iş güvenlik uzmanı vs. diye bir eğitime katılıp sertifika alıyosun tabi bizler bu sertifikaya daha kolay sahip oluyoruz sanırım. bi ara seminer vardı orada ufak tefek bahsettiler..

    İş olarak devlet mi özel mi belirlemen gerek. Devlete atama zor 90 küsür puan istiyorlar. Özelde birşeyler bulursun gibi. Ama torpil şart. mesela benim bi stajımı ayarlamak için bile torpil gerekti. Torpille iyi yerlere girebilirsin yani. Yada kendini göstererek..

    Elazığ hk bilgi vereyim : sosyal ortam sıfır. çok çok az. Eğitimi çok kaliteli. Hocalar en iyilerinden eğitim felan çok iyi yani. mühendislik olarak yanılmyorsam bu yıl 4.sıradaydık..
    Valla olursa devlet olur iyi our ama özelde çalışırım tabii ..Torpil ise zor gibi Sosyal hayat konusu ise sıkıntı değil benim için zaten Elazığlıyım orada kendime ait bi çevrem var Önemli olan verilen eğitim ..
  • 01-07-2013, 20:55:52
    #16
    Arkadaşlar puanım Elazığ ve Sivas'ın kimya mühendisliği bölümüne tutyor sizce hangisi daha iyidir ?