Konu
Kimya Mühendisliği ?
28-06-2013, 23:53:39
#11
GitarSolo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben kimya mühendisliği okuyorum. bu sene 3 olucam sorun varsa yanıtlayayım.