Konu
Kimya Mühendisliği ?
28-06-2013, 23:54:55
#13
NarkozFB!
GitarSolo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben kimya mühendisliği okuyorum. bu sene 3 olucam sorun varsa yanıtlayayım.
Hocam iş sorunu vs. var mı ? Nasıl bölümdür ? Mesela ben Elazığda okuyacağım .. Mühendislik Fakültesi TR'de ilk 10 da ..