GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kimya mühendisliği okuyorum. bu sene 3 olucam sorun varsa yanıtlayayım.
Hocam iş sorunu vs. var mı ? Nasıl bölümdür ? Mesela ben Elazığda okuyacağım .. Mühendislik Fakültesi TR'de ilk 10 da ..