Elazığda okuyorum zaten. gelirsen yardımcı oluruz.

Bölüm olarak şuana kadar pek kolay değildi. Ama esas zor 3. sınıfta başlıyor.. bikaç ders yüzünden okul bile bırakanlar oluyor. Ama çoğu bölümde bunlar var.. yani her bölümün zor dersleri var..
üstte bi hocam yazmıştı iş güvenlik uzmanı vs. diye bir eğitime katılıp sertifika alıyosun tabi bizler bu sertifikaya daha kolay sahip oluyoruz sanırım. bi ara seminer vardı orada ufak tefek bahsettiler..
İş olarak devlet mi özel mi belirlemen gerek. Devlete atama zor 90 küsür puan istiyorlar. Özelde birşeyler bulursun gibi. Ama torpil şart. mesela benim bi stajımı ayarlamak için bile torpil gerekti. Torpille iyi yerlere girebilirsin yani. Yada kendini göstererek..
Elazığ hk bilgi vereyim : sosyal ortam sıfır. çok çok az. Eğitimi çok kaliteli. Hocalar en iyilerinden eğitim felan çok iyi yani. mühendislik olarak yanılmyorsam bu yıl 4.sıradaydık..