• 03-06-2022, 12:35:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar iyi çalışmalar. Bu UI hakkında ne düşünüyorsunuz? Eksik gördüğünüz yerleri belirtirseniz sevinirim.


  • 03-06-2022, 12:40:29
    #2
    bir takım düzende ufak tefek hatalar olsa da güzel olmuş eline sağlık ^^
  • 03-06-2022, 12:57:19
    #3
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar iyi çalışmalar. Bu UI hakkında ne düşünüyorsunuz? Eksik gördüğünüz yerleri belirtirseniz sevinirim.


    ben beğendim
    gayet iyi
    ama değişiklik yapılması gereken yerler var hissiyatı içindeyim ama neresi tam adını koyamıyorum.

    belki de app için nasıl bir özellikleri var onu bilmemiz daha faydalı olur
    bu app hangi amaca hizmet ediyor ve nasıl çalışıyor
  • 03-06-2022, 13:03:21
    #4
    Genel padding oranı biraz arttırılabilir ve itemlerde border-radius oranı azaltılabilir, quiezzes kısmındaki asimetrik ikonların çok büyük olmamasına ve aşağıdan taşmamasına dikkat ederseniz daha güzel duracaktır