erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar iyi çalışmalar. Bu UI hakkında ne düşünüyorsunuz? Eksik gördüğünüz yerleri belirtirseniz sevinirim.


ben beğendim
gayet iyi
ama değişiklik yapılması gereken yerler var hissiyatı içindeyim ama neresi tam adını koyamıyorum.

belki de app için nasıl bir özellikleri var onu bilmemiz daha faydalı olur
bu app hangi amaca hizmet ediyor ve nasıl çalışıyor