Konu
Bu UI hakkındaki görüşleriniz?
03-06-2022, 12:35:16
#1
erogluemre
Merhaba arkadaşlar iyi çalışmalar. Bu UI hakkında ne düşünüyorsunuz? Eksik gördüğünüz yerleri belirtirseniz sevinirim.