Merhaba, Adobe Xdye yeni başladım, buradan çizip web export ile html çıktı alıyorum fakat çizdiğimi boyutlandıramıyorum, yani canvasda footerı tam yapıyorum mesela ama html çevirince ortada dikdörtgen kalıyor tam kapatmıyor bunu nasıl düzeltirim? Birde çizim yaparken nasıl yarım daire şeklinde kesebilirim (yani direk üçgen yapmak yerine biraz ovalleştirme)
Teşekkürler
Adobe XD Hakkında Soru R10+
8
●65
- 14-02-2021, 15:19:39https://www.youtube.com/channel/UCmP...2a_vK69-8SDRJg
Yararlı bilgi bulursun umarım. Rectangle ın köşelerinde nokta var içeri çek yada sağda radius ayarı var ordan yaparsın. Tam kaplaması için CSS kodları yazman lazım, ha boyut sorunu var diyorsan kiliti kaldır ve grup ayarını tam olarak yap. - 14-02-2021, 15:25:11Teşekkürler hocam, ama demek istediğim radius değildi, hani S şeklinde nasıl bölebilirim bir dikdörtgeni mesela?mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 15:27:23Path oluştur. Dikdortgenin 1 ucundaki path i sil.
üçgen bişey çıkar, uzun kenarın ortasına doğru eşit aralıklarla path ekle. Birini yıkarı birini aşağı sürükle. Ve eklediğin pathlere çift tıkla. - 14-02-2021, 15:31:08aynen o şekilde diyordum bende, şu footer sorununu da çözebilsem harika olucak. Her bilgisayarda tam kaplasın altta kalsın istiyorum.mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2021, 15:31:57Bootstrap kullanarak html editleyebilirsin dostum.AndMex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.w3schools.com/bootstrap/ - 14-02-2021, 15:33:03Tamamdır hocam inceleyeyim, teşekkür ederim 🙏🏻😊mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
