Konu
Adobe XD Hakkında Soru R10+
14-02-2021, 15:31:08
#7
AndMex
mustafadgr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misal böyle
aynen o şekilde diyordum bende, şu footer sorununu da çözebilsem harika olucak. Her bilgisayarda tam kaplasın altta kalsın istiyorum.