Merhaba, Adobe Xdye yeni başladım, buradan çizip web export ile html çıktı alıyorum fakat çizdiğimi boyutlandıramıyorum, yani canvasda footerı tam yapıyorum mesela ama html çevirince ortada dikdörtgen kalıyor tam kapatmıyor bunu nasıl düzeltirim? Birde çizim yaparken nasıl yarım daire şeklinde kesebilirim (yani direk üçgen yapmak yerine biraz ovalleştirme)
Teşekkürler