Tekrardan bir moda sitesi tarzı çok küçük bir çalışma yaptım ve bu çalışmayı forumdaki mesajlar doğrultusunda geliştireceğim ve multipage hale getireceğim.Lütfen olumlu/olumsuz,iyi/kötü yorumlarınızı,fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
Not: Logo kız arkadaşım olan @OzkaDesign; e aittir.(Kullandığıma dair bilgisi vardır.)

Değişim yapılarak güncellendi..
