webtasarimofis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim, göndermenize gerek yok ben kodlayacaksınız sandım. Ondan öyle yazdım.
Duruma göre bu mesajın altına etiketlerim hocam.