Merhabalar, daha önce de bir konu açmıştım ve tasarım hakkında fikirlerinizi de almak istemiştim.
Tekrardan bir moda sitesi tarzı çok küçük bir çalışma yaptım ve bu çalışmayı forumdaki mesajlar doğrultusunda geliştireceğim ve multipage hale getireceğim.Lütfen olumlu/olumsuz,iyi/kötü yorumlarınızı,fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
Not: Logo kız arkadaşım olan
@OzkaDesign; e aittir.(Kullandığıma dair bilgisi vardır.)
Değişim yapılarak güncellendi..
