• 28-11-2012, 01:29:52
    #1
    Mrb. arkadaşlar pek vbulletin teması yapmam.

    Bugün bi tema yapmaya başladım sanırım yakın zamanda biter.

    Bi kaç ekran görüntüsü paylaşmak istiyorum.







    *Tema basit olabilir ama anlamı çok büyük


    Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim



    iyi geceler.
  • 07-12-2012, 00:44:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://www.youtube.com/watch?v=88iwENbfKS4


    Çok iyi de oldu çok- güzel iyi oldu Ramo Eline koluna sağlık kardeşim.
  • 07-12-2012, 00:46:17
    #3
    ben 4 ve ust versiyonlarini sevmiyorum. sen begendiysen sorun yokdur.. ben kendi temami seviyorum anladin
  • 07-12-2012, 01:32:26
    #4
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Çok iyi de oldu çok- güzel iyi oldu Ramo Eline koluna sağlık kardeşim.
    Sağolasın abicim

    piryolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 4 ve ust versiyonlarini sevmiyorum. sen begendiysen sorun yokdur.. ben kendi temami seviyorum anladin
    İnan bende alışamadım usta hala 3.8.x
  • 09-12-2012, 22:44:47
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşim designer olmuşsun hani. İyi gidiyor ramço eminim daha iyi olacaktır. Eline sağlık.