ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok iyi de oldu çok- güzel iyi oldu Ramo Eline koluna sağlık kardeşim.
Sağolasın abicim

piryolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 4 ve ust versiyonlarini sevmiyorum. sen begendiysen sorun yokdur.. ben kendi temami seviyorum anladin
İnan bende alışamadım usta hala 3.8.x