Konu
vBulletin draKON teması :)
07-12-2012, 01:32:26
#4
Mf.Rub
ClubMusicTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok iyi de oldu çok- güzel iyi oldu Ramo
Eline koluna sağlık kardeşim.
Sağolasın abicim
piryolu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 4 ve ust versiyonlarini sevmiyorum. sen begendiysen sorun yokdur.. ben kendi temami seviyorum anladin
İnan bende alışamadım usta
hala 3.8.x