Mrb. arkadaşlar pek vbulletin teması yapmam.

Bugün bi tema yapmaya başladım sanırım yakın zamanda biter.

Bi kaç ekran görüntüsü paylaşmak istiyorum.







*Tema basit olabilir ama anlamı çok büyük


Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim



iyi geceler.