• 12-01-2011, 21:37:30
    #46
    ledteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar web.config de dbname,dbuser ve şifre bölümü altta belirtiğim yermidir?

    <!--<add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User

    ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />-->
    <add name="baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User

    ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=.\SQLEXPRESS" />
    </connectionStrings>

    Plesk üzerinden herşeyi yaptım sayfa açılmadı hatam nerede olabilir...

    www.sitem.com\yayimla olarak dosyaları attım fark edermi

    hatalarınızı kırmızı ile çizdim .\sqlexpress değil.. ip adresiniz olacak. en son attığım videoda hangi klasörler yüklenece yazıyor. beni oku içerisinde yetki vereceklerinizide yazdım.. arkadaşlar kurulum için destek vermektense hosting'i alın direk kursunlar sizde bu kadar uğraşmayın..

    süreki buradan içerik paylaşmaktansa size kesin çözüm sunuyoruz..

    add name="baymyo_baglanti" olacak...

    Bundan sonrakilerde artık yorum yok arkadaşlar..

    inanın vaktim yok sürekli mesaj yazacak..

    r10 hesabım yok sırf size cevap yazmak için hamza arkadaşımın yani grafiker arkadaşın hesabını kullanıyorum bundan dolayı sürekli giremiyorum..

    sevgilerimle..
  • 12-01-2011, 21:40:54
    #47
    herşeyiniz çok güzel ama kendi siteniz çok kötü hiçbirşey bulunamıyor

    kendi sitenizide el atmanız lazım kesinlikle.Görsellik konusunda , aradıgımı bulamıyorum
  • 12-01-2011, 21:44:37
    #48
    vay hacı burdada mı karşıma çıktın script çok başarılı asp olmasa daha iyi olurdu yinede çok saol...
  • 12-01-2011, 21:45:31
    #49
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşeyiniz çok güzel ama kendi siteniz çok kötü hiçbirşey bulunamıyor

    kendi sitenizide el atmanız lazım kesinlikle.Görsellik konusunda , aradıgımı bulamıyorum
    terzi söküğünü dikemez derler ya o hesap bizimkide en kısa zamanda oda değişecek.. bunun farkındayız ama pek önemsemedik dikkat ederseniz çok basit duruyor.. zaman olmuyor işten güçten vakit ayırdıkça bu işleri yürütüyoruz..

    sevgilerimle.. info@baymyo.com adresine mail at programın adresini verim burada karışıklık olmasın şimdi..
  • 12-01-2011, 22:03:22
    #50
    Asit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    terzi söküğünü dikemez derler ya o hesap bizimkide en kısa zamanda oda değişecek.. bunun farkındayız ama pek önemsemedik dikkat ederseniz çok basit duruyor.. zaman olmuyor işten güçten vakit ayırdıkça bu işleri yürütüyoruz..

    sevgilerimle.. info@baymyo.com adresine mail at programın adresini verim burada karışıklık olmasın şimdi..
    buldum programı videosunada baktım

    baya kolay ve kod yazmada hız kazandırmışsınız

    ben bile hızlı database kısmınıdı kodladıgımı düşünoyordum ama değilmişim
  • 12-01-2011, 22:13:48
    #51
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buldum programı videosunada baktım

    baya kolay ve kod yazmada hız kazandırmışsınız

    ben bile hızlı database kısmınıdı kodladıgımı düşünoyordum ama değilmişim
    izlediğin video programın eski versiyonu şuan yeni versiyonu yayında...

    Kısaca basit bir ORM programı...
  • 12-01-2011, 22:24:47
    #52
    Asit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izlediğin video programın eski versiyonu şuan yeni versiyonu yayında...

    Kısaca basit bir ORM programı...
    varya tam vaktinde denk geldi program

    istanbulhotels e benzeyen otel sistemi yazacakdım beni baya amalelikden kurtardınız

    plesk 9.5 de nasıl framework 4 destekli projelerimi yayınlayabilirim bilginiz var mıdır ? yada windows server 2008 de . bi türlü framework 4 olan sitemi yayınlayamıyorum. framework 4 kurulu olmasına rağmen
  • 12-01-2011, 22:34:22
    #53
    Üyeliği durduruldu
    bu sistemin ücretli ve daha gelişmiş bir versiyonu varmı ? veya ücreti ile haber sitesi yazabilri misiniz ?
  • 12-01-2011, 22:35:04
    #54
    hocam bu yazılımın veritabanını mdb yapamazmıyız ?