ledteknoloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hatalarınızı kırmızı ile çizdim .\sqlexpress değil.. ip adresiniz olacak. en son attığım videoda hangi klasörler yüklenece yazıyor. beni oku içerisinde yetki vereceklerinizide yazdım.. arkadaşlar kurulum için destek vermektense hosting'i alın direk kursunlar sizde bu kadar uğraşmayın..
süreki buradan içerik paylaşmaktansa size kesin çözüm sunuyoruz..
add name="baymyo_baglanti" olacak...
Bundan sonrakilerde artık yorum yok arkadaşlar..

inanın vaktim yok sürekli mesaj yazacak..
r10 hesabım yok sırf size cevap yazmak için hamza arkadaşımın yani grafiker arkadaşın hesabını kullanıyorum bundan dolayı sürekli giremiyorum..
sevgilerimle..
hiçbirşey bulunamıyor