calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buldum programı videosunada baktım

baya kolay ve kod yazmada hız kazandırmışsınız

ben bile hızlı database kısmınıdı kodladıgımı düşünoyordum ama değilmişim
izlediğin video programın eski versiyonu şuan yeni versiyonu yayında...

Kısaca basit bir ORM programı...