Merhabalar web.config de dbname,dbuser ve şifre bölümü altta belirtiğim yermidir?
<!--<add name="
baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User
ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=
.\SQLEXPRESS" />-->
<add name="
baymyo_haberportal" connectionString="Persist Security Info=False;Initial Catalog=MWSv2008;User
ID=baymyo_yelken;Password=3a3f33f51fv5f1;Data Source=
.\SQLEXPRESS" />
</connectionStrings>
Plesk üzerinden herşeyi yaptım sayfa açılmadı hatam nerede olabilir...
www.sitem.com\yayimla olarak dosyaları attım fark edermi
hatalarınızı kırmızı ile çizdim .\sqlexpress değil.. ip adresiniz olacak. en son attığım videoda hangi klasörler yüklenece yazıyor. beni oku içerisinde yetki vereceklerinizide yazdım.. arkadaşlar kurulum için destek vermektense hosting'i alın direk kursunlar sizde bu kadar uğraşmayın..
süreki buradan içerik paylaşmaktansa size kesin çözüm sunuyoruz..
add name="baymyo_baglanti" olacak...
Bundan sonrakilerde artık yorum yok arkadaşlar..
inanın vaktim yok sürekli mesaj yazacak..
r10 hesabım yok sırf size cevap yazmak için hamza arkadaşımın yani grafiker arkadaşın hesabını kullanıyorum bundan dolayı sürekli giremiyorum..
sevgilerimle..