• 28-06-2010, 07:32:28
    #10
    Alıntı
    Bu Scripti ; İnforesim Codlamıştır. Tasarımın yapımcısı bilinmemektedir. Emeğe saygı için linki kaldırmayın. (Link kalkmaz ise daha çok script paylaşıcam.)
    hocam bu scripti ilk başta darbetim kodladı hem tasarımı hemde facebookdan video çekmek için gerekli olan herşeyi konu burda https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html ikinci olarakda üstünde değişikleri ben yaptım https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html konuda bu sen gelmiş bu scripti inforesim kodlamıştır diyorsun eline sağlık emek harcamışsın ama bu scripti inforesim kodlamıştır demen olmamış
  • 28-06-2010, 08:22:28
    #11
    Bomba bomba bombaa.. Ellerine sağlık güzel olmuş. Ancak orda <iframe>.. <script> gibi değerleri girmişler nasıl olduysa; onları engelleyebilsen çok güzel olur.
  • 28-06-2010, 09:03:08
    #12
    isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu scripti ilk başta darbetim kodladı hem tasarımı hemde facebookdan video çekmek için gerekli olan herşeyi konu burda https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html ikinci olarakda üstünde değişikleri ben yaptım https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html konuda bu sen gelmiş bu scripti inforesim kodlamıştır diyorsun eline sağlık emek harcamışsın ama bu scripti inforesim kodlamıştır demen olmamış
    Allahrazı olsun temel atmışsınız da, Ben temeli anarshi clon adlı bir konudan aldım. Facebook logini filan kendi kodlarım ile oluşturdum baktıysa, Hiç bir dosyada lib.php filan yok. Veya sizin login .php yok. Tasarıma gelince oda zaten kaynakdan çekilmiş. Ama orada onuda belirtim yapan bilinmiyor diye.

    EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bomba bomba bombaa.. Ellerine sağlık güzel olmuş. Ancak orda <iframe>.. <script> gibi değerleri girmişler nasıl olduysa; onları engelleyebilsen çok güzel olur.
    Adamlar kendi sitelerini facebook gibi gösterip, Belirli tagları uyguluyorlar ama yemez. Strip_tags ile script html kodları engeller.


    Sağlıcakla kalın.
  • 28-06-2010, 09:10:56
    #13
    Harika bir script
  • 28-06-2010, 09:12:26
    #14
    neyse hocam emeğine sağlık
  • 28-06-2010, 09:19:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten emek harcanmış bir script Teşekkürler
  • 28-06-2010, 10:33:34
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir script
    isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse hocam emeğine sağlık
    Buzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten emek harcanmış bir script Teşekkürler
    Teşekkürler.
  • 28-06-2010, 12:00:00
    #17
    Hocam eline sağlık çok güzel olmuş

    Birşey sorucam thumb resmini çeker yazıyor ama demoda göremedim, açıklamada da yok, nasıl yapabiliriz ?
  • 28-06-2010, 12:10:09
    #18
    Zafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eline sağlık çok güzel olmuş

    Birşey sorucam thumb resmini çeker yazıyor ama demoda göremedim, açıklamada da yok, nasıl yapabiliriz ?
    Thumb resmi çekmez, Karşı siteden url alır anlamında