Alıntı
Bu Scripti ; İnforesim Codlamıştır. Tasarımın yapımcısı bilinmemektedir. Emeğe saygı için linki kaldırmayın. (Link kalkmaz ise daha çok script paylaşıcam.)
hocam bu scripti ilk başta darbetim kodladı hem tasarımı hemde facebookdan video çekmek için gerekli olan herşeyi konu burda
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html ikinci olarakda üstünde değişikleri ben yaptım
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html konuda bu sen gelmiş bu scripti inforesim kodlamıştır diyorsun eline sağlık emek harcamışsın ama bu scripti inforesim kodlamıştır demen olmamış