Alıntı
anarschi Facebook Scripti ! (Coded by İnforesim)+(Facebook Videoları Sorunsuz Çalışır !)
49
●4.884
- 28-06-2010, 07:32:28hocam bu scripti ilk başta darbetim kodladı hem tasarımı hemde facebookdan video çekmek için gerekli olan herşeyi konu burda https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html ikinci olarakda üstünde değişikleri ben yaptım https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html konuda bu sen gelmiş bu scripti inforesim kodlamıştır diyorsun eline sağlık emek harcamışsın ama bu scripti inforesim kodlamıştır demen olmamış
- 28-06-2010, 08:22:28Bomba bomba bombaa.. Ellerine sağlık güzel olmuş. Ancak orda <iframe>.. <script> gibi değerleri girmişler nasıl olduysa; onları engelleyebilsen çok güzel olur.
- 28-06-2010, 09:03:08Allahrazı olsun temel atmışsınız da, Ben temeli anarshi clon adlı bir konudan aldım. Facebook logini filan kendi kodlarım ile oluşturdum baktıysa, Hiç bir dosyada lib.php filan yok. Veya sizin login .php yok. Tasarıma gelince oda zaten kaynakdan çekilmiş. Ama orada onuda belirtim yapan bilinmiyor diye.isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar kendi sitelerini facebook gibi gösterip, Belirli tagları uyguluyorlar ama yemez. Strip_tags ile script html kodları engeller.EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlıcakla kalın. - 28-06-2010, 10:33:34Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleisousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler.Buzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2010, 12:10:09Thumb resmi çekmez, Karşı siteden url alır anlamındaZafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler